Czy wiesz że
Od dnia 02 marca 2022 roku, firma Interkam sp. z o.o. jest w Grupie Kapitałowej Orange Polska SA., dzięki temu wszyscy nowi Klienci będący w zasięgu Interkam będą mogli skorzystać z Oferty Orange.
Jeżeli jesteś Klientem Interkam - dawniej Interkar, Twoje warunki umowy nie ulegają zmianie, możesz nadal korzystać z dotychczasowej oferty, dodatkowo Klienci usług Interkam mogą przejść do oferty Orange w dowolnym momencie umowy, bez żadnych konsekwencji finansowych.
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi wyjątkowymi usługami, m.in. nowoczesnym internetem światłowodowym, bogactwem pakietów telewizyjnych oraz usługami mobilnymi w sieci 5G.
Ze szczegółami zapoznasz się w Biurze Obsługi Klienta Interkam w Redzie(nr tel.: 58 678-76-02), najbliższym Salonie Orange, na stronie www.orange.pl lub infolinii Orange 801234567
Najczęściej zadawane pytania
Jestem nowym Klientem, gdzie powinienem się udać aby zamówić usługę?
Klienci w zasięgu Światłowodu mogą skorzystać z oferty Orange już dziś. Aby sprawdzić, czy Klient jest w zasięgu Orange wystarczy sprawdzić możliwości techniczne na stronie internetowej. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą na stronie www.Orange.pl, do kontaktu z naszą infolinią 801234567 lub do Salonu Orange lub Interkam
Mam już usługi w Orange np. Telefon komórkowy, czy mogę przejść z Interkam do Orange i połączyć usługi w jeden pakiet?
TAK, Klienci Interkam posiadający usługi w Orange mogę połączyć usługi w pakiet Love
Czy wszyscy Klienci w zasięgu Interkam są w zasięgu oferty Orange?
Nie, natomiast zasięg jest ciągle rozszerzany, dlatego zachęcamy do sprawdzenia możliwości techniczny na stronie Interkam
Mam usługi w Interkam, czy mogę w dowolnym momencie przejść do Oferty Orange? Czy zapłacę karę, jeżeli jestem w trakcie umowy lojalnościowej?
TAK, Klienci Interkam mogą w dowolnym momencie trwania umowy przejść do oferty Orange. Klienci, którzy są w trakcie umowy lojalnościowej migrując do oferty Orange nie zapłacą kary.
Uwaga! Warunkiem braku kary jest przejście a taką sama ilość usług (Klient Internetu + Telewizja nie może przejść na sam Internet) oraz terminowy zwrot urządzeń dzierżawionych (max 14 dni od daty uruchomienia Oferty Orange).
Co się stanie, jeżeli nie zwrócę sprzętu dzierżawionego w ciągu 14 dni?
W przypadku braku zwrotu sprzętu w ciągu 14 dni zostanie naliczana kara zgodnie cennikiem/Regulaminem usług Interkam. Po tej dacie niezwrócony sprzęt przechodzi na własność Klienta.
Co z opłatami za usługi Interkam wystawionymi przed migracją do Orange?
Klient powinien uregulować wszystkie faktury wystawione przez Interkam przed podpisaniem umowy z Orange.
Jestem Klientem Interkam, przeszedłem do oferty Orange w trakcie cyklu bilingowego, czy otrzymam automatyczną bonifikatę za okres od daty uruchomienia usług Orange?
Nie, Klienci, którzy przejdą do Orange w trakcie cyklu bilingowego nie otrzymają automatycznej bonifikaty do zapłaconej faktury.
Czy podczas instalacji usług Orange Polska Monter odbierze mój stary sprzęt?
NIE, zwrot sprzętu dzierżawionego jest po stronie Klienta. Klient zwraca sprzęt dzierżawiony do Salonu Interkam
Jestem Klientem Interkam i mam usługi świadczone drogą radiową, czy mogę skorzystać z Oferty Orange?
TAK, Klienci usług Interkam po weryfikacji możliwości technicznych otrzymają propozycję Oferty. W ramach Oferty Orange nie ma usług świadczonych drogą radiową.
Czy nowi Klienci mogą skorzystać z oferty Interkam
TAK, ale wyłącznie w miejscach gdzie nie jest dostępny Internet światłowodowy dostarczany przez Orange. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Internetu na stronie internetowej